keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Työt, oma yritys, tallityöt, hevonen, koirat, yleisurheilu, valmentaminen.... Miten kaikki saa sovitettua yhteen???

Ajattelin vähän kirjottelemaan, miten saan sovitettua kaiken yhteen ja vielä niin, että vuorokaudessa tunnit riittää. Minulla on siis ihan kokopäivä työ, elikkäs noin 38,25 tuntia viikossa. Olen puolet aamu- ja puolet iltavuorossa. Aamuvuoro päivinä käyn usein tekemässä 1-2 kertaa viikossa aamutallin, elikkäs aina kun kerkeän. Lisäksi vielä minulla on oma hierontayritys. Teen hierontatöitä noin 3-4 päivää viikossa, muutaman tunnin kerrallaan. Tästä voittenkin päätellä, että työt vievät aika paljon elämästäni aikaa. Toisaalta tykkään oikeastaan jokaisesta työstäni ja teen niitä mielelläni, joten esim. tallityöt eivät juurikaan työltä tunnu. Hierontakin on yleensä aika kivaa ja tykkään hirveesti tehdä personal trainer hommia kanssa, joita kerkeän aika vähän tekemään.


Töiden lisäksi minulla on siis oma hevonen. Omaan hevoseen menee aika paljon aikaa, sillä yritän käydä tallilla vähintään 6 kertaa viikossa. Välillä joku toinen käy tallilla mun puolesta, jotta saan yhden hevosettoman päivän. Tallilla mulla menee päivittäin vähintään 1,5h mutta joskus saan kyllä menemään aikaa 5 tuntia. Hevosharrastuksen jälkeen seuraavaksi tulee yleiurheilu. Yleisurheiluharjoituksiin menee aikaa viikossa vähintään 6 päivää ja harjoitukset kestävät yleensä 1-2,5h. Lauantaisin meillä on seuran oma punttikoulu, jota Jussin kanssa yhdessä pidetään. Lisäksi mulla on 1 kunnon oma valmennettava ja kaksi muuta roikkuu siinä mukana. Niiden kanssa käydään ainakin sunnuntaisin yhdessä harkoissa, joskus joku muukin päivä. Muuten en nyt enempää harjoitusten sisällöistä ja muista kerro. 

Tekemistä minulla on siis paljon. Kaikki jäljelle jäävä vapaa-aika meneekin sitten mun kahden koiran kanssa. Monelle nämä saattavan kuulostaa kauhean raskaalle ja enhän oikeastaan koskaan kerkeä kotona olemaankaan ja sen kyllä meidän asunnosta huomaakin :D En kuitenkaan kaipaa juurikaan enempää vapaata, sillä tykkään olla koko ajan menossa ja tehdä jotain ja silloin kun ei tehdä mitään tehdään yhtä mun rakastamaan juttua eli nukutaan:). Joskus ei kuitenkaan jaksa olla näin aktiivinen, niin käyn silloin vaan nopeasti treeneissä ja tallilla tai pidän kokonaan vapaata, sillä en kuitenkaan halua niin paljon tekemistä, että siitä nousisi kauhea stressi.  Noo eipä mulla kai muuta. Enempää eläimiä en kuitenkaan ole ainakaan nyt hankkimassa ja muutenkin nämä harrastukset rupeavat jo riittämään.

Heippistä kaikille ja aktiivista syksyn loppua/ talven alkua!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti