keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Kallen Ystävänkirja!

Aattelin nyt kans täytellä tämmöstä ystävänkirjaa, jonka olen jo monella blogin hepalla nähnyt:)

Nimi: Mun virallinen nimi siis on Gary Brady, mutta kutsutaan useimmiten Kalleksi tai Garyksi ja mitä toi mun äippä nyt ikinä keksiikää, ei aina pysy itte ihan mukana, et mikä milläkin kertaa olen.

Ikä: Oon tällä hetkellä 12vuotias ja elämäni kunnossa.

Kansalaisuus: Olen syntyjään Irlannista, mutta olen nykyisin ihan suomalainen ja tullut ruotsin kautta. Tosin joskus en edelleenkään ymmärrä tätä suomenkieltä, koska mulle on jo monta vuotta puhuttu ruotsia, eikä toi mun omistaja oikeen tota ruotsia osaa, joten kovin oon suomea kokellu opetella.

Suku: Isä on Moscow Society ja emäni on Dollydyedee. Mun velipuoli on kyllä ollut aika hyvä laukkaheppa. Hänet löydätkin täältä
http://www.sukuposti.net/hevoset/moscow-flyer/922671
Mulla on muitakin sisaruksia, mutta niitä näist suomen tietokannoista oikee löydy.
http://www.sporthorse-data.com/photodb.php?land=all&letter=M&filter_sex=0&x=622 kuva löytyi täältä
Jouhien väri: Tollaset kastanjan ruskean väriset ne suurimaks osaks on.

Pidän: Siis rakastaisin laukata täysiä, mutta en saa koskaa laukata täysiä. Lisäks rakastan esteitä, mutta toi mammeli on aika kouluratsastaja enkä oikeen sitäkään saa tehdä. Osaan mä kyl ihan hieno kouluheppakin olla ja joskus sekin on ihan kivaa. Ruokaa rakastan ja mulle kelpaakin melkein mikä vaan.

En pidä: Satulan laitto on siis ihan kamalaa, sekä toi kainaloista harjaaminen. Se kutittaa siis ihan hirveesti.


Lempiruoka: Rakastan omppuja ja porkkanaa, mutta oon aika kaikki ruokanen.

Lemppariväri: Oon aika maanläheinen usein. Tykkään paljon ruskean erisävyistä, mutta esim. Lilakin sopii mulle. Mulle kyl käy oikeestaa kaikki ku on nii nätti poika.

Harrastukset: Siis rakastan olla hölmö ja touhuta ihmisten kanssa. Tosin välillä on kyllä kiva kokeilla ton mun äipän hermoja ja joskus jos ei työnteko oikee kiinnosta tai muuten vaa pelottaa nii kokeilen heitellä noit ratsastajia alas selästä huvikseni.

Lempikouluaine: varmasti liikunta, sillä oon sellanen monitoimi heppa ja muutenkin tämmönen ikiliikkuja. Tosin en usko kotsassakaan mitään vikaa olevan kun saa tehdä ja syödä herkkuja ... NAM!

Isona musta tulee: Noo toi mun omistaja haluais musta hienon kouluhepan, mut uskon et must tulee sellanen monipuolinen harrasteheppa, jolta ei koskaan pilke silmäkulmasta häviä. Jos nyt eet isoks ja aikuseks ees tuun koskaan! Oon tämmönen ikuinen lapsi!

Parhaat kaverit: Oon yleensä aika kaikkien kaveri. Tällä hetkellä kuitenkin ehdoton suosikki on toi mun tarhanaapuri Onni, jonka kanssa on tosi kiva keksiä kaikkea hauskaa ja tyhmää. Kiva aiheuttaa yhdessä omistajille harmaita hiuksia aina välillä.

Mottoni: Kovaa ja korkeelta (tosin en saa aina oikeen toteuttaa tätä mottoani:))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti